EC2M x DAZOQ

Nytt samarbete

EC2M:s uppdrag är att genom deras energianalys sänka sina kunders energikostnader, med fokus på att identifiera onödiga kostnader och återvinna dessa för kunds räkning. Gemensamt för EC2M:s kunder är deras höga energiförbrukning, vilken har en både ekonomisk och miljörelaterad påverkan.

EC2M har därför sökt ett samarbete som ligger i linje med EC2M:s uppdrag, men som hjälper EC2M:s kunder att sänka energiförbrukningen vilket i sin tur minskar energikostnaderna ytterligare. Ett komplement som skulle bli helt oslagbart för kunderna helt enkelt - optimerade energikostnader och energiförbrukning!

Som en del av EC2M:s uppdrag i att sänka energikostnader, har ett samarbete med DAZOQ därför inletts. DAZOQ hjälper industrisektorn att optimera sin energianvändning genom ett användarvänligt och smart energihanteringssystem. DAZOQ’s trådlösa och uppkopplade energimätare kan installeras på mindre än en minut. Mjukvaran är helt webbaserad, du får enkelt och direkt tillgång till din unika energidata.

Få det bästa av båda världar – gör EC2M:s energianalys för identifiering, analysering och återbetalning av energikostnader, sänk energiförbrukningen med DAZOQ och gå mot en grönare morgondag samtidigt som energikostnaderna minskar ytterligare!

Andreas Halvarsson, VD

“Genom att sammanföra lösningar från EC2M och DAZOQ, kan vi ytterligare öka värdet för våra kunder och samtidigt bidra till en grönare omställning. Denna unika kombination av tjänster har ännu inte funnits på marknaden, vilket naturligtvis gör det än mer spännande. Vi ser fram emot ett givande samarbete och är övertygade om att såväl våra befintliga som potentiella kunder kommer att uppskatta denna effektiva kombination. Målet är att vara en självklar partner för företag som vill sänka sina energikostnader, och vi tar nu ett steg närmre det målet tillsammans med DAZOQ.”

Nästa

Förnyat sponsorskap Team Rynkeby